Alguna vegada has tengut dubtes sobre la teva orientació sexual?

A tu jove, que surts per fer el viatge cap a Ítaca...


Quan surts per fer el viatge cap a Ítaca,
has de pregar que el camí sigui llarg,
ple d’aventures, ple de coneixences.
Has de pregar que el camí sigui llarg,
que siguin moltes les matinades
que entraràs en un port que els teus ulls ignoraven,
i vagis a ciutats per aprendre dels que saben.
Tingues sempre al cor la idea d’Ítaca.
Has d’arribar-hi, és el teu destí,
però no forcis gens la travessia.
És preferible que duri molts anys,
que siguis vell quan fondegis l’illa,
ric de tot el que hauràs guanyat fent el camí,
sense esperar que et doni més riqueses.
Ítaca t’ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit.
I si la trobes pobra, no és que Ítaca
t’hagi enganyat. Savi, com bé t’has fet,
sabràs el que volen dir les Ítaques.
Cançó de Lluis Llach sobre el poema de Kavafis

dimarts, 25 de maig del 2010

Un record per recordar, per en David



Trobarem a faltar el teu somriure
dius que ens deixes, te'n vas lluny d'aquí...
Però el record de la classe amb qui has viscut,
no l'esborra la pols del camí...


Durant dos anys la nostra classe hem estat companys i amics! Hem rigut, hem xerrat, hem plorat (segons qui), ens hem discutit i moltes més coses. Coses que són dignes de recordar! Ara un d'aquets companys i amics ha de continuar el seu camí per una altra banda, abans d'hora, tanmateix tots els de la classe hem de seguir un camí per arribar a allà on volem arribar, però aquest amic, en concret , se n'ha d'anar aquest divendres! Demà serà el darrer dia que estarà amb nosaltres i recordar-li que serem amics i companys per a tota la vida. Per això ara tots el teus companys de classe et direm unes quantes coses que has de tenir present sempre! " SI VOLS":

Ai! David què t'he de dir perquè ho tenguis present? Cada vegada que miris la mar t'enrecordaràs de la nostra illa Pues cada pic que miris la mar et recordaràs de la illa on hi vares una època de la teva vida, en concret a Campos, un poble anigament conegut com a Campos del Puerto. Desig que et vagi tot molt bé i que duguis a terme totes les teves fites. Has d'estar molt atent per allà, és un lloc molt gran. ESPER QUE ENS TORNEM A VEURE ALGUN DIA! ^^ SORT!!! Jaume.

Ja t'he dit diverses vegada que em fa pena que te'n vagis, però sé que és pel teu bé, per tant, és només una mitja pena. Aquest ha estat un any molt profitós i esper que hagis après coses que et serveixin per a la teva vida quotidiana. Ets molt bona persona, i les bones persones es mereixen aconseguir tot allò que es proposin. Esper que tot et vagi molt bé i com tu esperes, la llibertat ha arribat a la teva vida, ara l'has d'aprofitar! Que tenguis molta de sort!!! Antònia.

Fa ja dos anys que et conec, i ho em passat molt bé. Cada dia quan m'aixec i estic a punt d' anar a l'institut, sé que m'esperen persones, els meus amics.
A la meva germana li costava molt trobar bons amics. Quan ja n' ha trobat ha estat molt contenta. Després, la seva amiga se'n va haver d'anar a viure a un altre país i a mi em feia molta de por que em passàs el mateix. Ha arribar aquest moment que tanta por em feia. Te'n vas... i jo no puc fer res perquè et quedis amb nosaltres. Tu sempre m'ajudaves en totes les meves coses. Quan he tengut algun problema que em preocupava sempre m'escoltaves i si has tengut forces per ajudar-me, ho has fet. Bé, te n'has d'anar d'aquí per poder tenir una vida normal. Esper que trobis amics, i que ningú no et molesti, hehee. Si no és així saps que, aquí a Mallorca, sempre t'esperen persones, per ajudar-te. Ets el meu millor amic, i això mai no oblidis. T'estim mooooolt (L) .. Muaks... Monika.

David, ja fa dos anys que ens coneixem, hem compartit molts de pensaments i he après infinitat de coses al teu costat. Ets gran per a mi, i esper no perdre mai la teva amistat ja que la valor molt. Encara que estiguis lluny no hem de perdre el contacte. Em tens pel que necessitis. Lupe.

Deivid, què et podria dir... Aquests dos anys que he compartit amb tu han estat els millors. Passar els dies a l'institut se m'ha fet menys dur, la veritat és que t'enyoraré molt. Esper que la nostra amistat, encara que sigui en la distància, sigui essent la de sermpre ja que per a mi ets molt especial i et valor moltíssim. Esper no perdre el contacte amb tu i dóna per fet que vendré a visita-te, quan pugui m'escap, ehehhe. Un besito enormeeeee, t'estimmmmm ;). Una abraçadaaaaaa. *Tere*.

Bé David, hace dos años que nos conocemos y decirte que estoy contento de haberte conocido y de los momentos que hemos pasado en esa diminuta classe. Espero que todo te vaya muy bien, a ti y también a tu madre. Alomejor nos volvemos a ver algun dia. Joan.

.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada